dåligt besked..

Hejhej..
Vart ju hos ortopeden idag. Med mitt knä som jag har haft ont i sedan i oktober. Har röntgat typ 3 gånger, och nu den sista röntgen visade att det va inflammation i ledbanden under knäskålen. Så, jag får inte anstänga knät ( till och med ta det lugnt i trappor) på ett HALVÅR. ! Yes, det blir ingen gymnastik, skidor, ut och springa eller idrott i skolan eller nått på ett helt jävla halvår. Det är så jag nästan får lipen snart. Lite träning måste jag ju ha!!! Iofs kan jag simma sa han, att det är bra för då antränger jag detinte, men det suger juu! Sen ska jag till sjukgymnast med, sån träning kommer jag få, hah!!  Kan också gå småpromenader. Japp, jag kommer rulla fram sen. :))

Annars idag, va jag en stund med Alexander, fikade med pappa och hans kompis. Hjälpte mamma att städa och sa till gymnastiken att jag inte kommer att träna på ett halvår. haha!! Kul dag, fått nya skor av mamma med. ;p

Nu ska jag sova, har ont i huvudet och insidan av min kind, så kunde knappt äta innan, great.
Aaa imon är det skola.

GODNATT!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0