Förkyld

hejsan!!
Denna veckan har jag sovit hos min pojkvän varje natt. Mysigt. Vi har förövrigt 10 månader idag. <3 Igår kväll slog jag i mitt huvud i honoms så jag började gråta. haha Känslig tjej. Det gjorde faktiskt ont! :)
Alexander har även smittat mig. Har asont i huvudet, jag hostar, har ont i halsen och tror att jag har liiite feber. Not good ! :/

Jag ska hem idag iallafall. Min mamma sa att hon saknade mig igår, så kände att jag kunde va snäll och komma hem idag då :)
Så jag ska hem, (lära mig en låt på piano) och gosa i min säng.
Jag är sjukt sugen på att baka något, så hoppas vi har lite ingredienser hemma så jag kan baka nått ikväll :))




Jag har inte berättat om helgen förresten.
Vi var i Timmele. ( det ligger utanför ulricehamn) Och sjöng och spelade på ett möte på kvällen, och sen på natten hade jag och mina efterblivna vänner HUR kul som helst. Vi sjöng singstar fram till klockan 3 på natten, och jag måste bara tilllägga att jag vann 9/10 gånger (A)
Sen sov vi typ 5 timmar och sen hade vi ett 10-möte på morgonen som gick ganska bra, rösterna va väl inte dom bästa med det gick bra. Sen åkte vi hem och bara njöt över hur bra helgen blev! :)) Fler Timmelehelger! :D

Nu ska jag gå till bussen!
Pussssss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0