Sorry!

Ursäka för dålig uppdatering!! :) Har inte vart hemma på några dagar så det är drf :))

De senaste dagarna har jag vart med min söta kompis Frida. Gått på stan, myst, och solat och fått lite damp!! :) Skoj.
Igår va jag i Jönköping, på hockey. Det va såååå fränt. :p AIK:s klack är underbar. ^ Åkte dit med jobbet. 3 rätters mat innan matchen och sen AIK-Hv71. Asbra kväll. Sen stack jag till myresjö och möttes av världens fullaste pojkvän, som tyvärr missade chansen att sova hos mig inatt. -.-'

Nu ska jag äta frukost, iom att jag somnade assent inatt så vaknade jag 5 i 8 i morse. Börjar vid 8. Så jag hann inte äta nått, + att allt va ändrat på jobbet, fattade 0 till en början. Gött Moa..

Ha det så bra. :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0