Torsdag..

hejhej!!
Hm, ja jag är sämst på att uppdatera. Har typ inget att skriva om så skiter i det istället ;)

Är fortfarande sjuk btw. Eller förkyld, och om jag inte tar nässpray på morgonen kan jag typ inte andas på hela dagen! (Y)
Denna vecka har jag kört bil typ 3 gångeer! Såå sjukt kul är det, blir jätteglad av det, hih! Körde hem från vetlanda nu ikväll, i mörker. Ja, lite småfel här o var, men det får gå. Även jag lär mig! :)


Var hos sjukgymnasten idag på morgonen, ska börja någon värmebehandling av mitt knä och käka inflammationshämmande medicin i en vecka, hoppas jag kan börja springa i längre fram i vår, blir tjock när jag inte får röra mig :S !!

Kom hem redan vid 2 idag, Det va skönt, hade så sjukt ont i huvudet och va så trött eftersom jag knappt sov något inatt :( Men jag la mig i sängen och somnade, haha sov typ till klockan 6. Det va skönt! :)

Imon är det brandutbildning i skolan (hah). Dags och krypa ner så jag kommer upp till bussen imorgon, i tid!
Så godnatt! <3



hah när jag klämde tummen i bildörren.. vilket minne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0