zumba-time.

hejhej, tur att jag bloggar med så bra mellanrum mellan inläggen o så, hah!!

Idag i skolan fick vi en föreläsning om psoriasis, såå intressant, va en gubbe som brättade om sin egen erfarenhet. Sjukt värt!!:)
Ikväll åt jag tacobuffé med familjen och några vänner till min pappa. Det va trevligt, dock tycker jag inte om tacos så mkt, men det gick. Någon gång om året får det gå! :)
Sen blev det zumbadans framför en skärm med dubbat spanska.. ;) Det va fett kul, skaaaaka rumpa! :p
Sen blev det lite pianospel och sen drog jag o min syster hem. Kul kväll! :):)

(btw, pappa snarkar så mkt på övervåningen att man kan tro att det är storm ute).

Imon drar jag till timmele över helgen. Får hooppas att det blir bra. Och kul. Och INTE någon förbannad huvudvärk. :(((
Nu ska jag sova. Måste verkligen det..
Ha en bra helg!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0